آریساآریسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

❤آریسا فرشته کوچولوی عمه❤

سال 1392 مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

1391/12/29 17:10
نویسنده : عمه کوچیکه
2,536 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

آرزویم برای آریسای خوشگلم و همه دوستای گلمون ...

آسمانت بی غبار ...سهم چشمانت بهـــــــــــــار...

قلبت از هر غصه دور...بزم عشقت پر ســــــــــــــرور...

بخت و تقدیرت قشنگ...عمر شیرینت بــــــــــــــــــــــلند...

 

عشــــــــــــــــــــــق عمه عیــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک باشه

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

عمه ي آتنا
29 اسفند 91 22:07
بهار را به تو تبريك نمي گويم...
تو را به بهار تبريك مي گويم...
تو از هر بهار براي من ارزنده تري...
بهارت پيشاپيش مبارك:


مرسی عزیزم بهمچنیین
امیر مهدی و عمی
30 اسفند 91 22:55
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون
کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک



مرسی عمی جون ...سال نو شما هم مبارک .امیر مهدی جونو ببوسید
مامان طلایی
3 فروردین 92 1:33
سال نو مبارک!با آرزوی بهترینها.


ممنونم...سال نو شما هم مباااااارک عزیزم
مامان ایسان
3 فروردین 92 9:40
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد

برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت

روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد . . .

ساله نو مبارک


مرسی عزیزم ...ماهم سال نو رو تبریک میگیم
مامانِ عسل
3 فروردین 92 22:12
سلام عزیزم
عید شما و آریسا جونم مبارک باشه سالی پر از خوشی و سلامتی براتون آرزو دارم.


سلام خاله جون مرسی
مامانِ عسل
3 فروردین 92 22:12
من عاشق این دخملی هستم وقتی موهاش را اینجوری می بنده


مرسی خاله جونم ...عسل خوشگلمو ببوسید
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 فروردین 92 0:17
اریساجونم امیدوارم درسال جدیدوبلاگت پربشه ازخاطرات خوش و شادو سلامتی درکنارعزیزانت
سال نومبارک


مرسی خاله جون از دعای قشنگت بهمچنین واسه شما
مامان سارا
6 فروردین 92 14:52
سلام عزیز دلم سال نو مبارک باشه انشالا سال خوبی در کنار آریسای عزیز و خانواده داشته باشید


ممنونیم خاله جون
مامان محمدرهام جون
6 فروردین 92 16:08
و بر آمد بهاری دیگر
مست و زیبا و فریبا ، چون دوست
سبدی پیدا کن ،
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست :
پیک نوروزی و شادی بر دوست!


مرسی خاله مهربونم
مامان آروین (مریم)
8 فروردین 92 9:01
سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک
با آرزوی سالی پر از خوشی ، شادی ، سلامتی و همه خوبی ها برای شما و عزیز دلم آریسا خانم .....


ممنونم خاله مهربونم...به همچنین واسه شما و آروین نازم
مامان آوينا
10 فروردین 92 13:18
خوشگلم سال نو مباركت باشه
واسه تو عزيزم ، خانواده و عمه جونت آرزوي بهترينها رو دارم


مرسی خاله مهربونم به همچنین واسه شما
بابابزرگ ارسطو
11 فروردین 92 8:11
سلام
سال جدید به اریسا جون و عمه ی محترمه و مامان وبابای آریسا جون مبارک


سلام ...ممنونیم بابا بزرگ مهربون ...بهمچنین برای شما و خانواده محترمتون
ساحل
11 فروردین 92 12:40
سلام . سال نو مبارك
اميدوارم سال خوب و پربركتي داشته باشيد.
آريسا جون هم روز به روز خانم تر و ناز تر مي شه خداحفظش كنه .


ممنونم ساحل جون به همچنین
من شما رو میشناسم؟
یاسی خاله هیلدا
11 فروردین 92 14:34
عیدتون مبارک عمه جون ایشالا سال خوبی در کنار خونوادتون داشته باشین
اریسا جون رو ببوسین


ممنون عزیزم...همین طور واسه شمام عزیزم
مامان آروین (مریم)
12 فروردین 92 8:20
خصوصی


مرسی عزیزم
مامان آروین (مریم)
14 فروردین 92 14:35
نمی دانم آرزویت چیست!

اما برای رسیدن به آرزویت دستانم به آسمان جاری

و سبزه دلم را به نیت تو و آرزوهایت، هر چه که هست، گره زدم .


ممنونم مریم جون ...اروین خوشگلمو ببوسید
خاله نرگس
14 فروردین 92 15:54
سلام عمه جون. سال نو مبارک. سال خوبی رو در کنار آریسا جون و خانواده داشته باشید. ببوس روی ماهشو.


سلام عزیزم چقدر دلمون واستون تنگ شده بود بهمچنین
مامان آرشیدا کوچولو
16 فروردین 92 2:12
http://www.niniweblog.com/upl/arshidaarshida/13650175019.jpg?94
اینم عیدی آرشیدا کوچولو به شما
امیدوارم سال جدید به همه آروزهای شیرینتون برسید


سلام عزیزم
وای مرسی از عیدی قشنگتون ...آرشیدای خوشگلمو ببوسید
مریم--------❤
16 فروردین 92 23:04
سال نو مبارک عزیزم
امیدوارم سال خوبی رو در پیش داشته باشی
سالی پر برکت واسه شما و آریسای عزیزم


سلام مریم جون...سال نو شمام مبارک خیلی ممنونیم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 فروردین 92 13:23
سال نو مبارک. سالی پر از شادی و سلامتی براتون آرزومندم.


ممنونم عزیزم ...بهمچنین
سودابه
18 فروردین 92 20:21
سلام .خوبید؟سر تا سر زندگیتان سبزوبهاری وهر روزتان نوروز .عیدتان مبارک.
دعاگویتان بودم

سلام خیلی ممنون بهمچنین عزیزم
مامان ساجده
23 فروردین 92 11:33
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید


چشم
مامان سانلی
26 فروردین 92 17:55
سلام به اریسای گلم
سلام به عمه جون ...خوبین؟...خوشین؟...سال نوتون مبارک باشه..........
ما نیایم پیشتون نمیاین دیگه؟....قهریم باهاتون حسابی
سال جدید هم پست جدید نذاشتین که من فکر کردم فقط خودم تنبل شدم...
دوستون دارم میبوسمتون


سلام عزیزم شما خوبین
بخدا من چندبار واستون کامنت گذاشتم چطور نیومده؟
خیلی دلمون براتون تنگ شده ماهم دوستون داریییییییییییییییم
مادر کوثر
2 اردیبهشت 92 16:17