آریساآریسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

❤آریسا فرشته کوچولوی عمه❤

بدون عنوان

1392/3/14 14:18
نویسنده : عمه کوچیکه
1,481 بازدید
اشتراک گذاری

به دلیل کمبود عکس از شیرین خانوم ...چندتا از عکسایی که فکر میکنم مال فروردین گذاشتم که من خیلی دوسشون دارم و این فقط یه نمونه از شیطونیهاش عزیزم...قربون شیطونیهات بشم عزیزم

 

 

 

عشــــــــــــــــــــــــــــــــق عمـــــــــــــــه ای آریســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

 

 

پسندها (1)

نظرات (27)

بابابزرگ ارسطو
14 خرداد 92 14:26
سلام به آريساجان و عمه خانوم
راستي اين عسل جون روي چي نشسته؟ خطرناك نباشه؟ من كه دلم يه جوري شد.از طرف من وارسطو تقديم به آريساجون


سلام بابا بزرگ مهربون
روی صندلی غذاش نشسته ...ممنونیم قربون ارسطو کوچولو
مریم--------❤
16 خرداد 92 13:14
سلام آریسا جون عمه مهربون
چه عکسهای خوشگلی


مرسی مریم جونم ...
مامان سارا
16 خرداد 92 18:02
خواند زبان دلم ثنای محمد(ص)
ماند خرد خیره در لقای محمد(ص)
دیده دل، جام جم به هیچ شمارد
سرمه کند گر زخاک پای محمد(ص)
عید مبعث بر شما و خانواده محترمتان مبارک


مرسی خاله جون ..عید شمام مبارک
مامان گیسوجون
19 خرداد 92 0:38
هزار ماشاا...


مامان محمدرهام جون
19 خرداد 92 0:40
ووووووووووووووووووووی وروجک آخه تو مثلا دخملی،هزار ماشالله بازیگوشی هاااااااا،بپا نیفتی عسل بانووووو


اره واقعا سمانه جون ماهم میبوسیمتون
مامان مهرتاش -سارا
19 خرداد 92 12:05
ای آریسای بلا
دخمل قشنگ نیفتی از اون بالا خاله جون ...
ا زطرف من گازش بگیر عمه جونش ...

عمه جون آریسا گلی شمارو به یه بازی وبلاگی دعوت می کنم وارد وبلاگ من بشین و ببینین ...



مرسی خاله مهربونمچشم ...چشم اومدیم
مامان آرشیدا کوچولو
20 خرداد 92 0:26
یعنی دلم ضعف میره وقتی عکس های آریسا رو میبینم ها تا حالا هیچ دختر بچه ایی رو اینقدر دوست نداشتم ماشالله ماشالله ماشاللله


مرسی خاله مهربون ..لطف داری شما ...ارشیدای خوشگلمو ببوسید
مامانِ عسل
20 خرداد 92 23:01

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد

عطر نفس بقیه الله آمد

با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین

یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

سلام عزیزم
عیدتون مبارک باشه........
چقدر نازه این قند عسل


عید شمام مبارک ...مرسی خاله جون
مامان آروین (مریم)
21 خرداد 92 16:49
چقدر ناز و ملوسه این خوشگل خانمی .....
آپم


مرسی خاله جونم ...چشم
خـآلهـ ی نــــورآ
23 خرداد 92 19:46
بامزه خانوم


مامانِ عسل
24 خرداد 92 19:05



مامان سانلی
25 خرداد 92 15:42
سلا م عمه جون ...فدای هر دوتون
شیطنت از صورت مثل ماهش میریزه بلا خانوم

چقدر هم صندلی غذات خوشرنگه عسلم


سلام عزیزم ...مرسی قلفونت برم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 خرداد 92 14:07
خاله جون از اون بالا نیفتی. من نمی دونم شما بچه ها به کارهای خطرناک چقدر علاقه دارید


نه خاله جون نگران نباشید
مسیحا
28 خرداد 92 0:31
سلام به قضاوتتون نیاز دارم لطفا بهم سر یزنید
مامانِ عسل
28 خرداد 92 12:01
سلام



سلام عسیسسسسم»*
مامان سانلی
28 خرداد 92 16:14



بووووووووووووس
مامانِ عسل
28 خرداد 92 21:32
عزیزم کامنتت اومده بود مرسی از لطفت
آریسای گلم را ببوس


فدات بشم عزیزم ...شماهم عسل مثل عسل شیرینو ببوس
مامان مهرتاش
29 خرداد 92 7:58
سلام عزیزم
باید بازی رو از وبلاگ مهرتاش کپی کنی به وبلاگ خودت و جواب بدی
بعد سه تا از دوستات و دعوت کنی تا اونا هم شرت کنن و این زنجیره ادامه پیدا کنه

وقتی انجام دادی مارو خبر کن حتمانااااااااااااااااااا

منتظریم


فاشه عزیزم مرسی از دعوتت گلم
مامانِ عسل
30 خرداد 92 0:32
کامنت هایم گاه گاه است! آنچه ابدیست ، یاد شماست در دلم


مرسی خاله مهربونم
مامان آروبن(مریم)
2 تیر 92 12:48
آمدنت چون رستاخیز، عدل گستر است
و چون سپیده صبح،نوید آغازی دوباره برای همه خوبی هاست .
میلاد مهدی موعود بر شما و خانواده محترم مبارک باد.



مرسی خاله جون بهمچنین
مامانی آریسا
2 تیر 92 16:50
حالا ببین واسه چندتاعکس میتونین بچمو از اون بالا بندازید


وای واقعا
آق کیوووون
8 تیر 92 18:18
گاه گاهی از خودم خسته می شوم همین با کلاف شعر خود بسته می شوم همین با تو قهر می کنم گوشه ای برای خود گریه می کنم کمی پشت غصه های خود گفته بودی آدمی بی خدا نمی شود از خدا اگر چه کم او جدا نمی شود ای خدا که هیچ وقت در دلم به جز تو نیست خنده کن که بشنوم خنده ی تو زندگیست ***************** سلام وبلاگ خوب و قشنگی دارید با قدرت ادامه بده وبلاگ سرگرمی و مطالب جالب اف - کی امروز با چهار پست خیلی جذاب ================== 1- با خیال راحت اعتراف کنید !!! 2- آخرین اس ام اسی که براتون اومده بنویسید!!! 3- کشف حجاب بازیگر مشهور تلویزیون + عکس 4- نظر سنجی امتیاز دهی به آریسا جان ================== بروز شد. لطفا نظر فراموش نشه و از آرشیو ما هم به جهت وجود مطالب جالب و خنده دار دیدن کنید راستی: وبلاگ ما آماده تبادل لینک با همه وبلاگ هاست لطفا ابتدا ما را با نام(فقط با عنوان پایین/بدون تغییر دادن عنوان) *+*جکـ ، اسـ امـ اسـ و مطالبـ جالبـ*+* لینک کرده و سپس به ما اطلاع دهید تا شما را لینک کنیم با تشکر/یا علی/حق نگه دارتون
امیر مهدی وعمی
15 تیر 92 18:27
سلام
ای جونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
دخملی نازنین
ماشینش بزگ نبود نازنین دختر؟


سلام عمی جون ..اره واقعا بزرگ بود
آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 تیر 92 3:44
شیطون بلا


مامان محمدرهام جون
2 شهریور 92 11:41
کجایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم شاد وتندرست باشید دلمون براتون ذره ای بیش نیست


خوبیم عزیزم مرسی که یادمون بودین...تازه نتمو وصل کردم زودی میایم پیشتون
دوستون دارییییییییم
مامان آوينا
16 شهریور 92 17:33
خوشگلم روزت مبارك
كجايي گلم؟؟؟؟؟
ايشالا كه خوب و خنداني


سلام عزیزم ...خیلی وقت بو د که نتم قطع بود
دلمون تنگ شده واستون
مامان محمدرهام جون
12 آبان 92 18:07
عمه دست از......بردار آخه!!!!!!!!! دلمون یه کوشمولو شده وااااااااستون مرسی که به یادمون بودین بوووووووووووس