آریساآریسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

❤آریسا فرشته کوچولوی عمه❤

ماشین سواری :)

1392/4/1 11:34
نویسنده : عمه کوچیکه
3,021 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آریسای عمه ...قربونه بازی کردن بامزت بشم من ..این عکسای خوشگلو مامان گلبرگت ازت گرفته خیلی خوشم اومد گفتم بذارم اینجا عزیزم...

آریسای نازو خوشگل عمه خیلی دوست داریم ...عمه عاشقته ماچ

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (57)

مامان سارا
2 تیر 92 16:01
بر مهدی و آن هاله نورش صلوات/
بر خال لب و جام ظهورش صلوات/
بی پرده همه انس و ملک می گویند/
بر سال و مه و وقت ظهورش صلوات/
ولادت حضرت صاحب الزمان(عج)بر شما و خانواده محترمتان مبارک


بهمچنین عزیزم مرسی
مامانی آریسا
2 تیر 92 16:47
مامانی فدای آریسا کوچولو و عمه جون مهربونش بشه.


مرسی مامانی مهربون اریسای شیرین ...
مامان محمدرهام جون
4 تیر 92 13:12
میگم آریسا جونم این ماشینه یه کم برات بزرگ نیست؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!قربون تو دخمل شیرین وخوشگل

فدات خاله جونم
عمه ی آتنا
5 تیر 92 0:57
واییی ماشینش خیلی بزرگه گم میشه توش


اره واقعا عمه جون
عمه ی آتنا
5 تیر 92 7:32
سلام سلام
میشه به وبلاگم بیای؟ آتنا توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده
میشه لطف کنی بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون


سلام سلام حتما حتما اومدیم عزیزم
مامان الیناجونی
5 تیر 92 15:42
سلام دوست گلم

الینا تو جشنواره تابستانی شرکت کرده اگه لطف کنید کد 169 به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید ممنون میشم.

آریسا جونمو چندتا ماچ آبدارش کنی




سلام عزیزم ...حتما دوستم...ماهم

مامان آرشیدا کوچولو
5 تیر 92 16:32
مامانی کم نیار تو میتونی


اره واقعا ...اریساهم کم نمیاره واقعا
مامان سارا
6 تیر 92 1:28
سلام دوست عزیزم
النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم
(elenanaz.niniweblog.com)



سلام عزیزم...چشم
مامان سانلی
9 تیر 92 18:41
ولی عزیز دلم قربون قیافه خوشگلت..
چقدر عسلی شما با این شیرین کاریهای بامزه ات...
یه عالمه بوس و بغل برای عزیزه دلم


مرسی خاله جونم شمام سانلی خوشگلمو ببوسید
مسيحا
10 تیر 92 14:51
ماشالله به اين خوشكل خانوم ، واسه خودش يه پا شوماخر شده


اره والله
ღ مونا مامان امیرسام ღ
11 تیر 92 1:45
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7

چشم عزیزم

مامانِ عسل
11 تیر 92 20:54
ببینم می خوای با این ماشین کجا بری؟
عسل من هر وقت سوار ماشینش میشه میگه میرم مشهد
بووووووس


اریسا حتما میاد ممژورد
اخی عزیز دلم
نجمه
12 تیر 92 16:46
حالا که ابنجا همه اش تبلیغ خو منم تبلیغ کنم دیگه
در وبلاگ http://meysamak.blogsky.com/ مسابقه خنده کوشولها برگزار شده اگه میشه برید و به دختر من رای بدید.گروه 2 عکس 1011



چشم عزیزم بخدا سعیمو میکنم
خاله پارمیدا
13 تیر 92 17:51
_*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#پیش منم بیاین خوشحال میشم


مرسی عزیزم ...چشم
مامان سانلی
14 تیر 92 12:12



مرررررررررررررسی خاله جونو سانلی نازنین
مامان محمدرهام جون
17 تیر 92 1:22



عزیییییییییییییییییزم ماهم یه عالمه بووووووووووووس
مامان سارینا جون...
17 تیر 92 2:06
سلام گلم... ماشالاه به این دختر که روز به روز نازتر می شه...

می شه به سارینا هم رای بدین...
اگه به یک نفر زودتر رای داده ای با یک خط دیگه مثلا از اطرافیان یا آشنایان برامون رای جمع کنید...

کد 471 را به 20008080200 پیامک بزنید...
می تونم چند تا رای روی شما حساب کنم؟؟؟
هر پیامکی که بفرستین هزینه زیادی نداره.

ممنون از توجه همیشگی تون.


مرسی عزیزم..چشم سعیمو میکنم
مامان مهرتاش
18 تیر 92 11:39
سلام عمه جون آریسا خوشگله

عمه جون مهرتاش تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده
اگه لطف کنین و عدد 547 و به شماره 20008080200 پیامک کنین شانسش و واسه برنده شدن بالا می برین

میشه بهمون کمک کنین ؟

مرسییییییییییییییییی

سلام عزیزم...مگه میتونیم چندتا را ی بدیم؟

مسیحا
19 تیر 92 20:54
سلام ، با تب تابستون آپم


اخی عزیزم اومدیم
معصومه
21 تیر 92 12:35
عزیزم گواهینامه داری؟


خوش اومدین ...به اینجاش دیگه فکر نکرده بودم خاله جون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 تیر 92 3:44
عزیییزم خیلی بامزه اس عکسات اریساجونی همیشه بخندی گلم


مرسی خاله جون
سودابه
29 تیر 92 17:18
آریسا جونم سلام.نوه گلم محمد متین در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اما من قبلا با همراهم به نی نی های دیگه رای دادم
لطفا تو لوطی گری کن و بهش رای بده
کد ش683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه قبلا از رایتون سپاسگزارم
به خونه وب من و نوه های گلم تشریف بیارین خوشحال می شیم.
[دست

مامان جون مهربون محمد متین ...ببخشید من خیلی وقت نت در دسترسم نیست
سلام

سودابه
29 تیر 92 17:24
وای عمه کوچیکه تو هم خیلی مهربونی ها!!
یاد این شعر افتادم که قدیمیا می خوندن
عروس عمه لای گل پنبه
عروس خاله می شه جز قاله
در ضمن باور کن آریسا باید پسر می شده اشتباهی دختر شده چه جوری رو کالسکه ایستاده من که دلم لرزید بخصوص که پشت سرش کف اشپزخونه هم خالیه دور از جون اگه کالسکه بر می گشت
البته حالا که بخیر گذشته


فداااات بشم سودابه جون...واقعاااااا
مامانِ عسل
2 مرداد 92 16:13
تا خدا هست و خدايي مي کند، مجتبي مشکل گشايي مي کند
ومیلاد کریم سبزپوش آل فاطمه، تنهاترین سردار لشکر حیدر و غریب شهر پیامبر تهنیت باد
کم پیدا شدی گلم. آپ نمی کنی؟


اره وقعا شرمنده ام دوست گلم...انقدر دلمون تنگ شده که نگو
مامان آوينا
5 مرداد 92 9:48
عزيزم مواظب باش گواهينامه داري؟؟؟
فداي تو


فدات بشم خاله جون
مامانِ عسل
15 مرداد 92 9:03
عزیزم نیستی؟؟؟ حداقل نظرات را تایید کن بدونیم خوبی

امیدوارم نبودنت دلیل خوش بودنت باشه

آسمانت آبی و دلت از غصه‌ی دنیا خالی،


فدات بشم عزییییزم حتمابهتون در اسرع وقت سر میزنم
دلمون براتون تنگ شده میبوسیمتون

مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 13:00
سلام.. عبادتتون قبول...
ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم
اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید
اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم
پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم
اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم
مرسی از لطفت
دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....
خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی
امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم
موفق و پیروز باشی

وای ببخشید عزیزم من نتم قطع
مامان سانلی
16 مرداد 92 13:27
کجایین عمه خانوم؟
1 ماه و نیم که نیستین....
یه خبری بدین از خودتون اخههههههه


سلام عزیزم ببخشید ترو خدا انقدر سرم شلوغ
وقت نمیکنم نتمو وصل کنم
مادر کوثر
16 مرداد 92 13:28
سلام

عید صیام آمد و ماه صیام رفت

لطف تمام آمد و فیض تمام رفت

شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد

گرد غم گناه ز جان عوام رفت

* پیشاپیش عیدتون مبارک*

عید شمام مبارک عزیزم
ببخشید عزیزم وقت بهتون سرمیزنم دلم واستون تنگ شد

عمه ی آتنا
16 مرداد 92 23:07
شمام که دست کمی از ما ندارین توی آپ کردن عکسهای جدید از آریسا جون میخوااایم


اره عزیزم ...من نتم قطع...راستش سرمم خیلی شلوغ این روزها
مامانِ عسل
17 مرداد 92 16:49
نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد

باده خرم عید است که در ساغر شد

روز عید است ، سوی میکده آیید به شکر

که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد . . .

عید سعید فطر بر شما مبارک

سلام عزیزززززم
عید شمام مباااارک....ببخشید عزیزم من نتم قطع ...حتما بهتون سر میزنم دراسرع وقت
مریم--------❤
17 مرداد 92 22:43
سلام دوست گلمـــــــــــ
عیدت مبارک


سلا م عزییییییییییییزم...عید شمام مبااارک
سعیده
20 مرداد 92 14:43
الهی . چه بزرگ شده. ایشالا یه روز عکس نی نی عمه رو این جا ببینیم. از طرف من ببوسش.


مرسی سعیده جونم ...حتما
اریسا
20 مرداد 92 21:28
سلام به عمه کوچیکه که اینقد مهربونه سلام به گل همیشه خندون اریسای شیطون بزگ شدی هااااا ماشا... منم آپم عزیزم منتظرتم مرسی عزیزم ببخشید توروخدا نتونستیم سر بزنیم
مامانِ عسل
21 مرداد 92 22:26
سلام خوشحالم خوبید.... همین که خوب باشید کافیه دلمون براتون خیلی تنگ شده بود
مامان آوينا
23 مرداد 92 11:38
خوشگلم آوينا با پست تولد آپ شده
زهرا مامان ارتا
28 مرداد 92 18:31
چه ماشین سواری میکنه اریسا خانوم چه عمه ی مهربونی به وبلاگ نوپای ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


مرسی عزیزم ...چشم حتما
مامان سانلی
1 شهریور 92 17:23
عروس خانوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تشریف نمیارین؟
بعله رو گفتین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مهسا مامان نورا
4 شهریور 92 0:37
ای جانم چه دخمل ناز یچکار میکنی خاله با نورا ی من دوست میشی


چشم حتما عزیزم
عمه ی آتنا
16 شهریور 92 10:49
دختران فرشتگانی هستند از آسمان

برای پر کردن قلب ها با عشق بی پایان...

آریسا کوچولو روزت مبارک
عمه جونی روز توام مبارککککک


مرسی عمه جووون ...زودی میایم پیشتون
مامانِ عسل
16 شهریور 92 16:42
دختران فرشتگانی هستند از آسمان

برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

روز دختر مبارک . . .




مامانِ عسل
25 شهریور 92 16:34
بر روی رضـا شمـس امامت صلـوات

بر شافع ما روز قیامـت صـلوات

در شـام ولادتـش که شادنـد همـه

بفرست بر این روح کرامت صلوات صلوات


مرسی عزیزم ...دلم براتون تنگ شده بود
عمه ی آتنا
1 مهر 92 18:13
یا مامان گلبرگ تنبله که عکسارو نمیفرسته یا عمه جونی تنبله که آپ نمیکنه!کدومش؟


سلام عمه جون ...هیچ کدوم بخدوقت نمیشه فعلا عزیزم
عمه ی آتنا
10 مهر 92 6:39
عزیزدلمممممم آریسای ناز تولدت مبارککککککک مممممممممممممرسی عمه جون و اتنا شیرین
مامی ارمیا
10 مهر 92 12:31
تولدت مبارک عزیزم ..... مرسی عزییییییییییزم
مامان ریحانه جون
10 مهر 92 18:45
تولدت مبارک دوست خوبمون... ان شاالله صد ساله شی .. نه صد و بیست ساله شی... نه صد و بیست سال کمه.. همیشه زنده باشی ممممممممممممممممرسی مامان ریحانه جون دوستون دارییییییییم
مامانی درسا
10 مهر 92 19:20
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه شاد باشی و سلامت مرسی خاله مهربون و درسای عزیزم [ماچ انشالله زودی بهتون سرمیزنیم
مامانِ عسل
15 مهر 92 10:18
دیدم که به عرش شور و شوقی بر پاست برپا گر این بزم شعف ذات خداست گفتم به خرد چه اتفاق افتاده گفتا که عروسی علی و زهرا است سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه مبارک باد
مهسا مامان نورا
15 مهر 92 17:26
روز کودک مبارک ک.چولوی ناز مرسی دوست عزیزم ...نورای نازمو ببوسید
عمه ی آتنا
16 مهر 92 10:03
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روز کودک مبارک . . . آریسا کوچولو روزت مبارک مرسی عمه مهربون که به یاد ماهم بودی.....آتنای خوشگلمو ببوسید
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 مهر 92 11:45
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک مرسی عزیزم ببخشید توروخدا ...بووووووووووووووس
محمد
27 مهر 92 21:42
فروشگاه اينترنتي شال با انواع شال هاي زيبا شال عشق ، شال ولنتاين ، شال تزييني و شال باب اسفنجي و غيره . http://redheart.hamvar.ir
مامانِ عسل
8 آبان 92 12:42
دلمون خیلی براتون تنگ شده بووووووووووووووووووووووووس...ما بیشتر بخدا
سودابه
12 آبان 92 9:25
سلام .دلم پوسید بس که کنج خونه وبم کز کردم و منتظر حضور دخملیام شدم تا خبری از نی نی هاشون بدن بهم.این شد که گیوه ام رو ورکشیدم و چادر و چاقچور کردم تا یکی یکی به همتون سر بزنم ببینم سلامت هستین الحمدالله؟میدونین قراره برم پام رو جراحی کنم گفتم قبلش یه دیداری تازه کرده باشم و حلال واری بطلبم.خوب خدارو شکر که شما سرتون گرمه وسلامتین.زنده باشین مرسی سوداااابه جون ...میبوسمتون ...انشالله که الان سالمو سلامت و شاد کنار نوه های عزیزتون باشید
مامانِ عسل
12 آبان 92 11:44
حکمت باران در این ایام می دانی که چیست ؟ آب و جارو میشود بهر محرم کوچه ها . . . السلام علیک یا اباعبدالله مرسی عسل جونم که به یادمون بودین
مامان ایسان
18 آبان 92 23:44
رمز وبلاگم 1392 دوستم لطفا تایید نکن پیغامم رو
مامانِ عسل
20 آبان 92 14:50
روی دستش، پسرش رفت، ولی قولش نه! نیزه ها تا جگرش رفت، ولی قولش نه! این چه خورشیدِ غریبی ست که با حالِ نزار، پای نعشِ قمرش رفت، ولی قولش نه! باغبانی ست عجب! آن که در آن دشتِ بلا، به خزانی ثمرش رفت ، ولی قولش نه! شیر مردی که در آن واقعه هفتاد و دو بار، دستِ غم بر کمرش رفت، ولی قولش نه! جان من برخیِ " آن مرد " که در شط فرات، تیر در چشمِ ترش رفت، ولی قولش نه! هر طرف می نگری نامِ حسین است و حسین، ای دمش گرم!! سرش رفت، ولی قولش نه! مرسی دوست گلم...