آریساآریسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

❤آریسا فرشته کوچولوی عمه❤

دلتنگی...

1390/10/3 18:53
نویسنده : عمه کوچیکه
1,156 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

فرشته ی کوچولو دلم برات یه ذره شده عمه جون

ایشالا همیشه کنار مامان وبابای مهربونت با ارامش و

خوشحالی زندگی کنی..قلب

دلم واسه همتون تنگ شده بهنام جونم گلبرگ جونم اریسا جونم

جای بابا بهنامت خالی نباشه کنار توهو مامانی عسیسم ...اخه بابا جونت یه هفته ای رفته واسه مسابقه والیبال براش دعا کن برنده شه...ببین بابا بهنام چقد دلش واستون تنگ شده قربونت برم ...

 

 

تشریف ببرین ادامه مطالب...

 

دست مامان بابا درد نکنه واسه عکسای خوکشلت نانازم...

فرشته ناز عمه پس بالات کو...ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان گلبرگ
3 دی 90 13:32
دستت درد نکنه عمه جووووون مهربون و با ذوقم.خیلی خیلی دوستت داریم و دلمون واست تنگ شده. جای باباش که خیلی خالیه.دخملمم دلش باباشو میخوادوهی بهانه گیری میکنه.انگار میفهمه که باباش پیشش نیست.راستی باباش اولین بازیشو برده.


خواهش میکنم گلبرگ جونم...دست خودتون درد نکنه
جدی...مبارک باشه...ایشالا با مدال طلا برگرد
جغله کوچولو
4 دی 90 1:44
سلام چه وبلاگ خوب و قشنگی دارید تبریک میگم.
خوشحال میشم به وبلاگ من هم تشریف بیارین .در ضمن یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن
و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه.
باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین.
تا بعد خدانگهدار ...


سلام دوست عزیز ...ممنون که اومدین ...حتما میام وبلاگیتونو ببینم به نظر خیلی جالب میاد