آریساآریسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

❤آریسا فرشته کوچولوی عمه❤

پشت صحنه تولد :)

1391/7/16 9:26
نویسنده : عمه کوچیکه
2,536 بازدید
اشتراک گذاری

با خودم گفتم حیف از کمکها وزحمات افراد پشت صحنه چیزی نذارم مخصوصا کمکهای خود عروس خانوم

که واقعا اگه پا به پامون نبود هیچ کاری پیش نمیرفت نیشخند

بابای عروس خانوم  بسیووووور زحمت کشیدن و خونه رو باکمک بقیه عوامل پشت صحنه تزیین می کردن


بابا بزرگ عروس خوشگلمون  درحال نظارت و تزیینات ...دستشون دردنکنه

اینم سه تا باباها درحال بستن ریسه ...همه دس به دعانیشخند

 

و این هم خود عروس خانوم که تازه فهمیده اینجا چه خبره و ازاین طرف اتاق میدوویید اون طرف و کل تزییناتو بهم میزد عزیزم ماچو هممون کلی بهش میخندیدیم

 

کمک آریسا جون در جارو کردن ...واقعا دستت دردنکنه عمه جون اگه کمکای تو نبود همه چی لنگ میموند

 

بعد جارو زدن خونه نوبت تی کشیدن چشمک

آواز خوندن در حین تی کشیدن

مرتب کردن کابینت ها توسط آریسا خانوم که البته کار هرروزشه و مختص تولدش نیس و مامان گلبرگ همیشه ازش کار میکشه نیشخند

 

حالا تمرین نانای واسه شب تولد با اهنگ مورد علاقش ...چه احساس قشنگی...چشمک

اینجا روپای عمه دراز کشیدیماچ تا گفتم عمه جون بیا اینجا لالا کن تندی اومدی دراز کشیدی منم ذوقیدم

ولی نخوافیدیابرو

 

دیگه عروس نازمون خسته شد از بس کارکرد و بلاخره خوابش برد...چقدر شیرینیییییییی شماقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

خاله ی نـــــــورا!
16 مهر 91 0:50
دست همه ی عوامل پشت صحنه دردنکنه و همگی خسته نباشید


مرسی خاله مهربووون
آريسا
16 مهر 91 11:05
سلام
دخمل ناز مونو آخه چقد مبخواين ازش كار بكشين

چقدر ناز شده
عروسك الهي من قربونش برم


مرسی مامان آریسا خوشگلم
آريسا
16 مهر 91 11:08
راستي من هنوز نتونستم روز شمارو بزارم آ


ا اخه چرا عزیزم ؟
من که این سری بهتر توضیح داده بودم بخدا
مریم--------❤
16 مهر 91 13:13
ضمن تبریک تولد آریسا جون و یه خسته نباشید به همگی عمه جون شما کجایین؟


مرسی مریم جون
مریم--------❤
16 مهر 91 13:14
پس جای ما خالی


اره عسیسم

مریم--------❤
16 مهر 91 13:14
عمه جون بیشتر از خودتون بگین حداقل سنتون و بگین ما بفهمیم


من که تو قسمت توضیحات پایین عکسم توضیح دادم عزیزم بازم میام میگم عسیسم
مریم--------❤
16 مهر 91 13:15
لینک شدید


ممنون شماهم همینطور
مریم--------❤
16 مهر 91 13:55
من بوشهریم عمه جون


فدای تو عسیسم
بابابزرگ ارسطو وگلشيد
16 مهر 91 15:05
سلام
واقعا دست همه عوامل پشت صحنه درد نكنه كه اينهمه زحمت كشيدند براي جشن تولد آريسا جون.دست عمه خانم هم درد نكنه كه زحمات فراوان بابت تدوين كارگرداني عكاسي وديگر كارها انجام دادن.
وواقعا آريسا جون هم خسته نباشن كه اينهـمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه زحمت كشيدن بابت كارهاشون


ممنوووووووووووووووووونیم بابا بزرگ خیلیییییییییی مهربووووووووووووون
خاله ی نـــــــورا!
16 مهر 91 15:48
لینک شد وب این دختر کوچولوی نـــآز


مرسی عسیسم لطف کردین
مامان محمدرهام جون
16 مهر 91 16:23
پشت صحنه عالیییییییییییییی بود.خوشگلمم که خیلی ناز وشیرینه واما عمه مهربون که یه دونه اس.ای کاش عمه کوچیکه پسر منم یه سر سوزن محبت تو روداشت.خدا حفظت کنه دوست جونم


وااای مرسی مامان خیلی مهربوووون محمد رهام جون
همیشه منو خجالت میدی عزیزم
محمدرهام خوشگلمو ببوسید
سمانه مامان پارسا جون
16 مهر 91 21:26
تولدت مبارک خوشگلم
چه عمه مهربونی


مرسی خاله جووون شما لطف داری
نازگل
17 مهر 91 11:05
خسته نباشید همگی.چه عکسای خوشگلی بوداینشالا عکسای تولد 100 سالگیشو ببینیم.فقط ای کاش عکسای دسراشم که کلی تعریفشو شنیدیمم بود


سلام نازگل جووون خوبید
خوش اومدی عزیزم مرسییییی...عکس از میز شامم حتما میذارم
مریم--------❤
17 مهر 91 14:26
عمه ای من یه وبلگ درست کردم خوشحال میشم بیایhttp://galerinegin.niniweblog.com/


حتما عزیزدلم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 مهر 91 14:54
عزیز دلم روزت مبارک


مرسی خاله مهربون روز آرتین جونم مبارک


فلامک (مامان آمی تیدا)
17 مهر 91 17:22
آخی خیلی با مزه بود!


بووووووووووس
عمه ی آتنا
17 مهر 91 19:42
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند !

روز کودک مبارک . . .


ممنونم عمه اتنای عزیز
بابابزرگ ارسطو
17 مهر 91 20:01



ممنونم
مامان هامان
17 مهر 91 20:51
روز آریسا گلی هم مبارک


مرسیی عسیسم
مامانی آریسا
17 مهر 91 22:10
سلام عمه جون مهربون شنیدم خیلی گرفتار درساتی و میخوای از وبلاگ نویسی نوه گلم استعفا بدی .خواهش میکنم نه.من هم این هفته خیلی گرفتار بودم و امشب وب رو دیدم وبقول تو کلی ذوقیدم دستت درد نکنه عالی بود.اینشالله همه نمره هات عالی بشه.


سلام مامانی مهربون آریسای شیرین ...اره خیلی زیاد شده ولی بازم من اینجاااام
خسته نباااشید ....ممنووونم
مامان گلبرگ
18 مهر 91 22:26
الهی قربون عمه مهربونم بشم که با وجود درسای زیادت بازم به وبم سر میزنی و عکس میزاری.امشب مامانی گفت عمه جونش عکس گذاشته اول باور نکردم و گفتم نمیشه چون خیلی درساش زیاد شده و اصلا نمیرسه ولی بعد اومدم دیدم و کلی خندیدم.خیلیییییییییی دوست داریم.


مرسیییی عزیزم...ولی هنوز یه صفحه هم از درسای دانشگام نخوندم
منم دوووستوووووووووون داااااااارم عزیزم بوووووووووووووووووووووس فرااااااوووووووووووووون
مامان ساینا
21 مهر 91 22:24
اینهمه عروس خانوم زحمت کشیدن. دستشون درد نکنه.


مرسییییییییییی خاله جوووون
مادر کوثر
22 مهر 91 18:59
آخییییییی عزیزمممممممممممممممم خیلی جالب بود


آتـــریـســـا جــون
25 مهر 91 14:04


به سلامتی اونایی که هزارتا خاطرخواه دارن ولی دلشون اسیر یه بی معرفته !







سلام عزیزم منظورتو نفهمیدم