آریساآریسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

❤آریسا فرشته کوچولوی عمه❤

چندتا خبر...

1391/11/5 0:17
نویسنده : عمه کوچیکه
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم

 خبر این که ...امتحانای عمه بلاخره با وجود تموم سختی هاش تموم شد اوهو امروز بلافاصله بعد امتحان همچین بـــلافاصله اومد  مشهد پیش آریسا نیشخندوخبرمهمتر اینکه پای بابای آریسا جون شکسته و تو گچ ...داداش بیچاااارم نگرانآریسا جونمم سرما خورده عزیزدلم باز وزن کم کرد ..صداشم دورگه شده ...به آریسا میگیم بابایی چه طوری راه میره خیلی بامزه میپره خندهبهش میگیم خودتو لوس کن یه طرف صورتشو میچسبونه به شونش عزیزدلم...

چندتا عکس خوشمل از شیطنت کاریهای آریسا خوشگلم که نذاشته بودم ...

 

آخه اونجا چکار میکنی عمه جون ...

این قسمت خونه هم جز پاتوق آریسا بوده

مامان گلبرگش هرچی تو خونه گم میشه اینجا پیدا می کنه :)

عشقم با موهای بافتنی ...

قلفونش بشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان سانلی
5 بهمن 91 11:18
سلام عزیزم.
خسته نباشی...خوش بگذره پیش اریسا جون
چه وروجکه عسلیه اریسا خانوم
قربون کلاهت


سلام عزیزم ...مرسی خاله جون
مامان سانلی
5 بهمن 91 11:45
جونم عزیزم؟ هستم گلمممممممممم
لیلا مامان پرنیا
5 بهمن 91 23:00
الهییییییییییی خیلی جیگری تو خالهمن هنوز هم هر چی گم میکنم از اونجا پیدا میکنم یه صندوق امانات مشترک بین بچه هاس


فدااات بشم لیلا جون ...اره واقعا ...پرنیا خوشگلمو ببوسید
یاسی خاله هیلدا
6 بهمن 91 13:40
واااااااااااای عمه جون خوش به حالت امتحانات تموم شد کاش برا منم زووووود تموم شه خسته شدم دیگه
واااااااای چه دخملیه بلایی اخه تو لباس شویی چی کار میکنی خوشگل خانوم


اره خوش به حالم هنوز باورم نمیشه...اره خیلیییییییی شیطونه جیگرم ...هیلدا خوشگلمو ببوسید
خاله ی نـــــــورا!
6 بهمن 91 20:58
سلام
تبریک میگم پشتِ سر گذاشتن امتحانات رو
خسته هم نباشید

چه دختر شیطونی


مرسی خاله جووووون واقعا تبریکم داره
مامان آرشیدا کوچولو
9 بهمن 91 12:47
عاشق این وروجک بازی هاتم


مررررررررررسی خاله جون بوووووس
مادر کوثر
9 بهمن 91 13:04


جیغ دست هوراااااااااااا برای عمه جووووووووووووون



و یه عالمههههههههههههههه بوس برای این خانم خوشگل کوشمولووووووووووووووو

فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله
و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام،
بر پیروان راستین حق تهنیت باد.


مرررررررررسی خاله مهربون.... کوثر جونمو ببوسید محکم
صبا
10 بهمن 91 0:06
سلام.
چه دختره نازی.
بی صبرانه منتظر حضور سبزتان در وبلاگم هستم.


سلام عزیزم خوش اومدین ...حتما
مامان آوينا
10 بهمن 91 16:05
فداي تو و اين شيطنتاي بامزه
خسته نباشي عمه جون


مرسییی خاله جون ...اوینای خوشگلمو ببوسید
خاله نرگس
15 بهمن 91 11:40
خدا بد نده برای بابایی. انشاله زود زود خوب بشن.
الهی زودتر عروسکمون خوب بشه.
امان از این وزن کم کردن نی نی ها.
قربونت برم تو صندوق ماشین چه می کنی
به به پاتوق تلفنی با کی حرف می زنی خاله ای
حتما با بابایی. شایدم با عمه جووووووووووون
چه خوشگل شده موهاشو بافته. خیلی به شما می یاد عروسک
یه عالمه بووووووووووووووووووس
راستی عمه جون بیا وبلاگ جدیدمون.


مررررسی خاله جون از محبتتووووون ...دخمل خوشگلمم ببوسیییییییییید
مامانی آریسا
15 بهمن 91 22:43
مرسی عمه جون از عکسهای با مزه آریساگلی.خیلی این دفعه اذیت وخسته شدی از تو بخاطر همه زحمتاتی که کشیدی ممنونم ااینشالله بتونم جبران کنم.باز هم منتظرتیم ولی نه با زحمت.


واااای توروخدا این حرفارو نزنید ...اولا من که کاری نکردم دوما کاری ازدستم بربیاد خیلییییییییی خوشحال میشم واسه عزیزام انجام بدم اگه کاریم کردم وظیفه بوده...
مامان سانلی
16 بهمن 91 15:29
بیا خصوصی دوست جونم...


خیلییییییییییییییییییییییی ممنونم دوس جون خودم
مامان محمدرهام جون
17 بهمن 91 17:54
خسته نباشی عمه مهربون،الهی قربون آریسا خانوم شیطون وبانمک برم من


سلام خاله جونم ...خدانکنه محمد رهام نازمو ببوسید
مامان فتانه
18 بهمن 91 0:39
سلام عمه ی مهربون...چه دخملی ناز و شیطونی دارین ...پیش ما هم بیاین0....منتظریم

سلام مامان فتانه جون ...خوش اومدین حتما عزیزم ولی وبتون باز نمیشه
امیر مهدی و عمی
18 بهمن 91 0:56
سلام
خسته امتحانات نبا شی عمه جونی
این نازنین دختر وروجکو ببوس
انشااله پای برادر محترمتون هم به زودی خوب بشه


سلاااام عمی جون ...مرسی قربونت برم
لیلا مامان پرنیا
18 بهمن 91 16:56
خوشحال میشیم شما هم تو جشن تولد باب اسفنجی پرنیا یه یادگار بزارید


مرسی عزیزم به ما سر زدین چشم حتما