آریساآریسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

❤آریسا فرشته کوچولوی عمه❤

سفرنامه تابستونیه آریسا(2)

1391/4/27 17:41
نویسنده : عمه کوچیکه
815 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عمه جوووون شنیدم غذا نمیخوری عسیسم توروجون عمه بخور قربونت برم منماچ ...اومدم ادامه  

عکسای نازتو بزارم که ماشالا تو هیچکدومشون اروم ننشستی که عمه ازتون 

عکس بگیره دائمادرحال

شیطنتیو تکون تکون میخوری عزیز دلم...خلااااصه اینکه عکس گرفتن ازت سخت شده عزیزم  قلب

 

بقیه عکسای عسیس دلم در ادامه مطالب....

 

شنتیای خاله با اریسای عمه درحال ماشین سواری

واااای که چقد ذوق کرده بودی عسیسم

فک نمیکنی یکم واست  این بازی زوده ؟...زبان

شیطون خااااانومقلب

قرفونت بشم من که خودمو کشتم به دوربین نیگا نکردیماچ

پرواز میکنی عمه جونی؟بغل

فرمون ول کردی دس میزنی فداااات بشم من

افریییین عمه جووونبغلحالااا شد...

ایییینم اقا طاهای گل که تو شمال دیدیمشون ماچناز میکرد عکس نمینداخت جیگملم

 

شالیزارهای شمال که عمه خودشو کشت چپ وراست عکس گرفت از نوع هندیش نیشخند

اریسا کوشمولومونم لالا کرده بود تو ماشین

عکس هنری عمه عینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی آریسا
28 تیر 91 14:37
دست گلت درد نکنه عمه جون .علاوه بر عکسهای عشق من عکسهای شالیزارت هم خیلی زیبا بود.آره عمه جونی دخمل ما ماه رمضان رو بدون سحری و افطار شروع کرده و حسابی حال هممونو گرفته.


خواااهش میکنم نظر لطفتونه...الهی عمه فدات شه
armaghan
28 تیر 91 20:15
سلاااممممم خیلی خخخووشگگلل ببووووددددلمون براتون خخخیللی تنگ شدهه......مممخخخصوصا ااریسا کککوچچولوالهی فداش شممم


مرسیییییییی ارمغان جووونم ...ماهم دلمون تنگیده عسیسم
مادر کوثر
31 تیر 91 12:04
سلام عزیزم
ماشالله به این دخمل نانازی و عمه ی مهربون
مرسی از حضور و تبریکتون
راستی حلول ماه رمضان بر شما مبارک

سلااااام ...مرسی منم تبریک میگم عزیزم