آریساآریسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

❤آریسا فرشته کوچولوی عمه❤

نظرات (18)

نایسل جون
14 مرداد 91 18:31
اخی الهی فداش بشم من


مرسییییی خاله جونی
مامانی آریسا
15 مرداد 91 23:41
آخ عمه جون دلمو بردی با این عکسها .چقدر خنده هات شیرینه عشق من.


❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 14:08
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟ امروز روز آآآآآخـــــــــــــــررره


چشم حتما
سپیده
16 مرداد 91 15:40
سلام. با تشکر از رای شما


سلام خواهش میکنم
سمانه(مامان محمدرهام)
17 مرداد 91 2:14
جونم این گل ناز رو ببین که از حموم دراومده.خدا حفظش کنه.


مرسییییییییی خاله جونی مرسی به ما سر زدین
نایسل جون
17 مرداد 91 15:24



نایسل جون
17 مرداد 91 15:24
فدات شم گلم


مرسی نایسل جون
نایسل جون
17 مرداد 91 16:27
عزیزممممممممم واقعاااا فیس بوک داری برو عکسامو ببین شاشد همزادیم


نه ندارم عسیسم
مامان آرسن
17 مرداد 91 16:49
آریسا ،اسم نازی داره معنیش چیه؟



ممنون...یعنی همچون اریایی
نایسل جون
17 مرداد 91 20:15
عزیز دلم نیشابوری هستی شاید توفیس بوک دیدی

نه عزیزم
نایسل جون
17 مرداد 91 22:11
نمیدونم گلم پس


منم نییدونم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 مرداد 91 10:37
وای چه حالی میده آب بازی. نه! حوله ات هم خیلی خوشگله خاله جون.
از آشناییتون خوشحالم.


خوش اومدی خاله جون ماهم همینطور
ghasedak
18 مرداد 91 11:31
ممنون که بهم سر زدین






خواهش میکنم
مادر کوثر
18 مرداد 91 15:00
وای عزیزممممممممممممم
عافیت باشههههههههههههه


ممنون مامان کوثر خوشکله
نایسل جون
18 مرداد 91 17:50
عزیز دلممممم ممرسی


فداااات فشم
نایسل جون
18 مرداد 91 17:50
میسی توهم التماس دعا


مرسی قلفونت برم عزیزم
آریسا
19 مرداد 91 10:05
سلام
منم اسمم آریسا
میای باهم دوس بشیم
راستی چقدر خوششلی
چشت میکنن آ جیگر


سلام آریسا جوووووون
چرا که نه ؟ما باهم دوستیم
مامانی
19 مرداد 91 14:17
گلم من الان داخل ماه پنجم هستم و 13 روز دیگه میرم تو 6 ماه

بالای وب اینطوری نمایش میده که 4 ماه تمام و 18 روز

یعنی اتمام ماه 4 و 18 روزه که داخل ماه پنجم هستم

نی نی وبلاگ سن نی نی هارو اینطوری مینویسه که درست هست

من اتمام ماه 3 و ورود به 4جنسیتشو فهمیدم


ایشالله به سلامتی عزیزدلم
ایشالله یه نینیه خوشگلو سالم به دنیا بیاری