آریساآریسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

❤آریسا فرشته کوچولوی عمه❤

عشق عمه

1391/5/19 0:15
نویسنده : عمه کوچیکه
718 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

من عاشق این عکساتم که توش خیلی شیطونتراز اون چیزی که هستینیشخند افتادی ...قربونت بره عمه

 عکسا ماله زمانیه که رفته بودی رامسر خیلی هم بهت خوش گذشته بود عسیسم ماچمامانی می

گفت مثل اینکه خیلی فهمیده تر و مهربونتر شدی عزیزدلللللللم ...شنیدم همش بابا بهنامو

میبوسی باز میری طرف مامان گلبرگ اونم می بوسی نمیخوای دل هیچکدومشونو بشکونی مهرررررربوووونمقلب

ایشالا فردا میایم ببینیمت اگه خدا بخوادقلب ...دل تو دلم نیس واسه دیدن روی ماااااهت عزیزدلم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان آیدین
19 مرداد 91 1:42
ماشالا چه قدر این نی نی نازه خدا حفظش کنه


مررررررررررسی خاله جووون ... کاش ادرس وبتونو میذاشتین ماهم ایدین جونو میدیدیم

مامانی
19 مرداد 91 7:06
سلامممممممممم عزیزم

ماشالا به این اریسا جون خیلی بانمکه

خدا حفظش کنه

دوستون دالم عمه جونییییییییییییییییی

راستی لینکتون کردمممممممم


سلااااااااام مامانیه طه جون
خووووووووش اومدین خوشحالمون کردین
ماهم دووووستوووون داریییییییییم
لطف کردین منم با افتخار میلینکمتون

آریسا
19 مرداد 91 10:11
راستی میتونم بپرسم
چطورروزشمار رو به ویلاگت اضافه کردی
یادم بدی ممنونت میشم
آریسا جون


آریسا
19 مرداد 91 10:15
به اسم وبلاگت لینیدمت آریسا جون


مرسی عزیزم لطف کردین منم میلینکمت عسیسم
آریسا
19 مرداد 91 15:06
مرسی از راهنمایتون
اما منظور از نی نی من
کجاست
یعنی دقیقا باید کجا برم
تو خود وبلاگ یا تو سایت نی نی من؟
منتظرم
مسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی


نه عزیزم تو همون وبلاگ خودتون یه قسمت داره که ردیف نارنجی داره تو همون فهرستا یه قسمت داره که نینی من نوشته

فلامک
19 مرداد 91 17:43
نه خانمی همین قدر شیطون هست!!!!




مامان گیسو جون
20 مرداد 91 0:18
سلام عمه جون مهربون
ممنونم ازحضور گرمت تو وب دخترم
ماشاا... چه عروسک نازی خدا حفظش کنه
ببوسش


سلام مامان گیسو خوشمله ...خواهش میکنم عزیزم
چشک حتما میبوسمش شما هم گیسوی خاله رو ببوسین
نایسل جون
20 مرداد 91 2:49
چه عکسای قشنگی عزیز دلممم


مرسی نایسل جووونم
نایسل جون
20 مرداد 91 2:49
عزیزم فقط واسه این چند روز اینطوره


فداااااااااات
مامان سارینا جون
21 مرداد 91 1:50
سلام به عمه مهربون
تبریک می گم به آریسا خانوم که چنین عمه مهربون و خوبی داره....
خوش به حالش....
ممنون از اینکه به وبلاگ دخترم سر زدی...
خداوند ایشالاه آریسا خانوم رو براتون حفظ کنه...
عمه جون آریسا خانوم می تونم یک سوالی ازتون بپرسم...
می شه بگین این پس زمینه وبلاگ آریسا خانوم ( شاخه های گل) رو از کدام آدرس گرفتین؟؟؟ خیلی قشنگ شده...
اگه کمکم کنید ممنون می شم
این هم کلی بوس برای آریسا خانوم گل گلاب


سلام مامان سارینا خوشمله خاله
مرسییییییییی شما خیلی خیلی لطف دارید...
عزیزم وبتون نمیدونم چرا واسم باز نمیشه اگه میشه وبتونو بذارین دوباره مرسی
قالب وبلاگو از یه وبی بنام جوجه تیغی گرفتم کلی گشتم تو گوگل ولی انگاری ادرسشو عوض کرده شمام بگردین دنبال قالب تو گوگل منم میگردم واستون
دوس داشتم لینکتون کنم وبتونو پیدا نمکنم
مادر کوثر
21 مرداد 91 11:15
وااااااااااااااااااای چه عکسای خوشملییییییییییییی


مرسی مامان کوثر جوون
سپیده
21 مرداد 91 19:44
سلام. خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنید.


چشم حتما
عمه بشرا جون
22 مرداد 91 7:59
عمه اريسا جون
ميگه حجمش زياده آْپلود نميشه هر كار كردم نشد


سلام عزیزم...

مامان عسل و آریا
22 مرداد 91 10:40
ماشالللللللللللللللللللللللللللللللللللللله ماشالللللللللللله نازی خدا حفظش کنه.کلاه هم که چقدر بهش میاد عمه جون آریسا خانم را از طرف من هم ببوس.چشم عزیزدلممممممم وب هم به شوهری میگم آپ کنه بخدا نمیدونم چی بنویسم.


فدااااات بشم من دوس جونم چشم حتما میبوسمش
armaghan
22 مرداد 91 12:59
الهی من فداش بشم خیلی ناز شده تو این عکسا
عاشقشم


مرسیییییی ارمغااان جووونم
سمانه(مامان محمدرهام)
22 مرداد 91 16:44
چه دخمل علوسکییییییییییییی

عمه حق داره انقدر دوست داشته باشه عسیسم


ممنون مامان محمد رهام جووووووون
سمانه(مامان محمدرهام)
22 مرداد 91 16:45
ماشالله به این علوسک بانمک وملوسک


مرسی خاله جون مهرفووون
مامان سارینا جون
23 مرداد 91 3:11
عزیزم منظور من قالب وبلاگ نیست....
منظورم پشت زمینه وبلاگتون هست که کلی شاخه های گل هست....
آدرس وب دخترم:
www.sarina_240190.niniweblog.com


میدونم عزیزم خوب این همون قالب دیگه ...کل قالبمو عوض کردم این شکلی شد عزیزم