آریساآریسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

❤آریسا فرشته کوچولوی عمه❤

امروزه روزی که میخواستم...تولد یکسالگی آریسا جوووون مباااااااااااااااااااارک

1391/7/10 15:22
نویسنده : عمه کوچیکه
9,468 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زود گذشت انگاری همین دیروز بود...

که مامان گلبرگ آریسا رو تو شیمکش داشت ...به مامان گلبرگ سپرده بودم وقتی داره تکون میخوره به منم بگه که بتونم احساست کنم چشمک

انگاری همین دیروز بودااا...

که منو مامانی رفتیم مشهد... ساعت 7صبح بهمون خبر دادن نی نی ساعت 4:45صبح بدنیا اومد منو مامانی هم سراسیمه رفتیم طرف بیمارستان...چقدر حسرت خوردم که موقع تولدت اونجا نبودم

الان که یه سال از بودنت کنار ما میگذره خدارو شکر میکنیم به خاطر وجود همچین فرشته ای

 

عمه جون نمیدونی چقدر دوست داریم چقدر عاشقتیم

عمه جون باتو من طعم شیریییییین عمه شدنو چشیدم ممنونم ازت عزیز دلم

امروز یعنی 10 مهر سالگرد زیبااااااااترییییییییین هدیه خداوند به ماست

از خدای مهربون به خاطر حضور این فرشته سپاس گزاریم

 

تولدتهزاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

 

 

 

باااااااااااااااااااااااااااار

 

 

مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

عزیزم


برات بهترینها بهترینها بهترینها رو آرزو میکنم

امیدوارم همیشه باعث افتخار مامان و بابای مهربونت باشی و واسشون شادی هدیه بیاری مثل همیشه

 

 

 

 

عکسای خیلیییی خوشمل تولد آریسا خانومی در ادامه مطالب 

یه سری عکسام الان دم دستم نیس انشالله بعدا میذارم

 

عکس از تزیین اتاق  با بادکنک

کیک تولد عشقم کادو سمت راستیه زیر میز ماله منه نیشخند

 

 

جایگاه عروس خانومماچ

قربونه اون کفش خوردنت با اون صورتت که شر بودن ازش میبارهقلب

این حالت عشقم یعنی میخواد بره بغله کسی داره خودشو لوس میکنه مژه...عاشق این کاراتم بخداماچ

چقد کوشمولویی عمهماچ

قربونه دست زدنت عزیز دلم

عروسک خانوم یه لحظه هم نمیشینه ازش عکس بگیریمبغل

آریسا شیرین خانوم با بابا و آمی تیدا جونی

 

عاشق این عکستم قلب

 

آریسا درحال بوسیدن پسر عمه شنیتا که عاشق همن...قربونه دوتاتون بشم من

آریسا جون خیلیییی مهربون همه بچه ها رو تو تولدش ناااز میکردو میبوسید عزیزمقلب

آریسا جونم با عمه کوچیکهخجالتکه چشام کاملا بسته بوداینجا و شنتیا

همه اماده ان واسه عکس غیراز خود عروس خانوم خنده

یاسین جون .آبتین جون .آریسای عمه .آرشین جون.شنتیای خاله

جای آمی تیدا جون و یاسمینا جون تو عکس خالیه حیف شد

 

از میز شام و دسر و گیفتها متاسفانه عکس ندارمگریهولی کادوهارو بعدا میذارم هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مادر کوثر
10 مهر 91 15:55
وااااااااااااااااااای تولد این ناز دختر مبارررررررررررررررک
عمه شدن مجدد شما هم مبارک
سالگرد عمه ای بودن

تولد تولد تولدت مبارررررررررررک
صبح که اومدم خبری نبود اما الان چه پست های باحالی اینجاست
همیشه به شادی


مرسییییییییییییی خیلیییییییییی ...بووووووس یه عالمه
جاتون خالی بود خاله جووون
مادر کوثر
10 مهر 91 15:57
چه عکسای خوشگلیییییییییییییییی
چه تزئینی
چه کیکی
چه تولدی
همه چیز عالی و زیبا
عمه خانم خودت رو هم که لو دادی خوشگل خانم

همیشه شاد باشید


مرسییییی از این همه موج مثبت خاله جون
نه بابا کجا لو دادم
فلامک (مامان آمی تیدا)
10 مهر 91 17:48
قربونت شیرین خانم!
حالا نمیگیم که اولش خانم خانما یک کمی اخمو بودن. نمیگیم تا 8 شب نخوابیده بودن!
ولی خب اشکالی نداره تا آخر مهمونی سرحال بود و بازی می کرد....
عمه جون فیلم نانای آریسا جون رو هم بذار!


مرسیییی فلامک جون...تازه تا 3.30 بیدار تشریف داشتن شیرینی خانوم ...فک کنم اگه نانای آریسا رو بذارم نانای بقیه هم لو میره
فلامک (مامان آمی تیدا)
10 مهر 91 17:51
زودتر اون هنرنماییهای خودت رو هم بذار... ببینن همه!


مرسی فلامک جون شما خیلییی لطف دارید من که کار نکرده بودم کار همه بود و متاسفانه از میز شام اینا عکس ندارم ...آمی تیدا عزیزمو ببوسید
مامان عسل و آریا
10 مهر 91 19:32
سلام عزیزم
وووووووووووووووی چه عکس های تولد خوشگلی
فقط یک ایراد داشت.چرا عکس خودتون ناقص بود خو من دوست دارم شما رو ببینم.اوووووم راستی شما مجردی؟پیرهنت را مدلش خیلی قشنگ بود گلم عکسی از پیرهنت داری که مدلش معلوم باشه؟اگه سرت هم دوست نداشتی حذف کن.ببخشید من اینقدر پرروام آخه سه پارچه دادم خیاط لباس مجلسی بدوزه منم دنبال مدلم.ولی مدل لباست را دوست داشتم.راستی وب گل دخترم هم اپه .خوشحال میشم سر بزنی


مرسیی قلفونت برم چشات خوشگله
چشم عکس خودمم میذارم منم دوس دالم شما رو ببیینم عسیسم
مدل پیراهنم بی نهایت سادست و اسپرت بازم اگه خواستین چشم
چشم حتما میام عزیزم
عمه ی آتنا
10 مهر 91 21:41
تولدت مبااااااارک خانوم گل:


مرسی عمه جون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 مهر 91 4:05
تولدت مبارک عزیزم ایشاله شمعهات ۲۰۰تابشن
همیشه شادوسلامت باشی اریساگلی


ممنون آناهیتا جون ..آرمیتای خوشگلمو ببوسید
مامان نيروانا
11 مهر 91 7:25
تولدت مبارك آريسا جان،‌قرشته كوچولوي ناز! مانا باشي عزيزِ دل.


سلام خیلییییی خوش اومدین خیلی ممنونم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
11 مهر 91 8:36
خاله جون تولدت مبارک. الهی 120 ساله بشی. خیلی تولد قشنگی بود. دست همه دست اندر کاران درد نکنه.


ممنونم خاله جوووون ...
مامان ساینا
11 مهر 91 10:37
تولدت مبارک آریسا جون. همه چی عاالی . مخصوصا کیکتون که خیلی خوشگل یود. انشاله همیشه کنار هم خوش باشید


مرسیییی خاله مهربون ...خیلیییی خوش اومدین
مامان محمدرهام جون
11 مهر 91 11:03
همه چیز عالییییییییییییییییییییییییی
تزیینات خوشگل.کیک خوشگل.عروس بینظیر.
عروس خانوم چه عکسهای با مزه ای انداخته مخصصا"اونی که داره از مبل میره بالا.

عمه جون یه عکسم از خودت میذاشتی خوب دلمون آب شد واسه دیدن روی ماهت.

من همش منتظر یه پست جدید بودم از دست تو عمه جوننننننننننننننننننننننننننن

آریسا جون ان شالله همیشه سلامت وشاد باشی ویه دخمل موفق وپر انرزی باشی .قدر مامان وبابا وعمه گلت رو هم بدون خوشگلممم


مرسی مامان محمد رهام عزیزم مثل همیشه کامنتاتون پر از انرژی و لطف
حتما میذارم عزیزم
مامانِ عسل
11 مهر 91 11:54
خیلی قشنگ بودن ببوش این دختر نازنازی را
اون عکس ویترین خیییییییلیییی قشنگه


خیلی ممنون مامان عسل جوووون...شماهم عسل نازمو ببوسید
مامان رادمان
11 مهر 91 14:07
تولدت مبارک پرنسس خانم.عاشق کیک تولدت شدم خیلی خوشکله مبارک باشه انشالله صد ساله بشی عزیزم.


خیلییی ممنونم خاله جووون خیلی خیلی خوش اومدین
مامان آویسا
11 مهر 91 14:34
عجب کیک خوشگلیه
بازم تبریک میگم


قابلی نداره خاله جون جای دوستان خالی واسه خوردنش
بازم مرسییییییییی
مامان ساینا
11 مهر 91 18:00
عمه جون فضولیه ها ولی می تونم بدونم کیک رو کجا سفارش دادید؟ البته شایدم هنر نمایی مامانی باشه. ممنون می شم عزیزم


خواهش میکنم عزیزم ...اگه مشهدی هستین آدرسو بپرسم واستون؟اخه خودم دقیقا نمیدونم
مامانی آریسا
12 مهر 91 8:02
خسته نباشی عمه جون گل آریسا .هم شما هم عمه بهناز وهم مامان جون ماهش.دوستای مهربون آریسا نمیدونید این عمه جون وتیم همراهش چه هنرهایی که واسه این دخمل انجام ندادن.ما که انگشت به دهان موندیم.سعی میکنم عکسهای دسرهای قشنگشو جمع اوری کنم و بهتون نشون بدم.جای همه دوستان خالی بود.باز هم دستتون درد نکنه .اینشالله عروسیت جبران کنم.


ممنوووونم مامانی مهربوووون آریسای شیرینم
شما خیلی خیلی لطف دارییید اونجوریام نبود ...ماکه کاری نکردیم
دست شما و مامانو باباش و تیم همراهتون پانیذ جون و ناهید خانوم و بقیه عوامل دردنکنه
به ماکه خیلیییییی خوش گذشت و یه خاطر خوب و همیشگی واسمون مونند

بابابزرگ ارسطو
12 مهر 91 9:45
سلام
ممنون كه به ما سر زديد
تولد آريسا جون مبارك باشه هر چند چند روز دير متوجه شدم
ببخشيد اين مال پيري ديگه كه آدم فراموش ميكنه تبريك بگه
حالا از طرف ما صد تاتقديم ميشه


خیلییی خوش اومدین بابا بزرگ مهربوووون
خیلی خوشحال شدیم منوآریسا
گیلدا
12 مهر 91 11:21
سلام.بسلامتی تولد دختر گله مبارک.ماشااله معلومه خیلی شیطونه.انشااله همیشه سالم و شاد باشه


مرسییی خاله جون خیلی خوش اومدییین
اره خیلی شیطونم ...عمم عاشق شیطونیهام
مامان الیناجونی
13 مهر 91 11:42
به به تولدت مبارک عسل خانوم چه جشن قشنگی چه کیک نازی دست همگی درد نکنه



مرسییییی خاله جووون خیلی خوش اومدی
ثمین
16 مهر 91 19:00
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
ثمین
16 مهر 91 23:25
سلام عزیزم
لینک شدین! آریسا جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی


ممنووونم عزیزم
مهوش
25 مهر 91 18:54
قشنگترین گلها را به آستانه نیلوفری چشمانت هدیه میکنم

تولدت مبارک عزیزم


ممنوووووووووون عزیزم
گـُ لـ ی
22 اردیبهشت 92 11:24
چه کیکِ خوشگلی ..!!