آریساآریسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

❤آریسا فرشته کوچولوی عمه❤

روزمون مبااااااارک

1391/6/31 0:39
نویسنده : عمه کوچیکه
843 بازدید
اشتراک گذاری

خداوند لبخند زد دختر آفریده شد

لبخند خدا روزت مبااااااارک

روز دخترای گل مباااااارک

 

من قربونه دختر بودنت برم آریسا جوووووووووووووووونم روزت مبااااااااااااارک عزیز دلم

دووووووووووووووووووووست دااااااااااااااااااااارم

روز دخترو به همه گل دخترهای نینی وبلاگ تبررررررررریک میگم

که وجودشون همیشه مایه برکت ماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان آرشیدا کوچولو
28 شهریور 91 16:05
عمه گل مهربون روز خودت و آریسا گلی هم مبارک


مرسی مامان مهرفون ارشیدا خوشگله
مامان سانلی
28 شهریور 91 17:05
روز هر دوتون مبارک .هم عمه جونی هم اریسا عسل


مرسییییییییییی عزیزدلم
مامان آویسا
28 شهریور 91 18:36
روز عمه عزیز و آریسای خوشگل مبارک


مرسی مامان آویسا جونی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
28 شهریور 91 19:06
روزت مبارک خوشگل خانوم عزیزم ممنون که به وبلاگمون اومدی چه عمه مهربونو گلی


ممنونم مامان آرمیتا خوشمله لطف دارین
مامان گلبرگ
28 شهریور 91 23:35
روز خودتونم مبارک عمه جون جونییییی. بابا زود بیاین اینجا ازم عکسای خوگشل بگیرین که با کمبود عکس مواجه نشین.خیلی خیلیییییی دلمون واست تنگیده.


فداااااااااتون فشم مرسییییییییییییی عسیسم
بهخدا من خودم دلم پرمیکشه واسه شماها
مامان گیسوجون
29 شهریور 91 1:00
روز هرتونو مبارک گلممممممم


مرسی قلفونت برم
نایسل
29 شهریور 91 1:13
روز دوتاتوووننن مبارککک خوشگلممم راستی فدات شممم وی پی ان هم نداری؟؟؟



مرسی نایسل جوووووونم
نه ندارم
مامانی
29 شهریور 91 2:13
روزت مبارم خانوم گل


مرسی مامانی طه جون
بهناز
29 شهریور 91 13:28
خوشگلم روزت مباااااارک
دل منو شنتیا خیلی براااات تنگ شده


چه عجب عمه جون
مادر کوثر
29 شهریور 91 16:10
سلام عمه ی مهربون
روز خودت و اریسا کوچولوی نازمون مبارررررررررررررررک



مرسی مامان کوثر خوشگله
مامان عسل و آریا
29 شهریور 91 22:24
سلام عزیزدلممممممممممممم.قند عسلم چطوره؟مرسی گلم بابت تبریک.من و گل دختری هم به شما عمه ی مهربون و برادرزاده ی گلت روز دختر را با یک روز تاخیر تبریک میگیم.بوووووووووس


سلااااام عسیسم ...مرسییییییییی دوس جونم ماهم بوووووووووس

دوستدار عسل
30 شهریور 91 10:39
روزتون مبارک نازنین های


ممنونم عزیزم
دوستدار عسل
30 شهریور 91 21:06
ممنون که سر زدی
راستی می تونم لینکتون کنم؟


فدات فشم ...خوشحال میشم عزیزم منم میلینکمتون عزیزم
نایسل
30 شهریور 91 21:53
مرسی مهربون


مهربونی از خودته عسیسم
مامانی
31 شهریور 91 8:29
سلام عمه جونییییییییییییی بیا بروزم


چشم عزیزم
نایسل
31 شهریور 91 14:40
mersi golammmm


فدااااااااات
نایسل
31 شهریور 91 17:01
مرسی عزیزممممم من نگا نکردم ولی وقتی تو وبم باشه تند تند جواب بدم امارم بالا میره


مامان محمدرهام جون
1 مهر 91 0:44
سلامممممممممممم

من به قربون این 2تا دخمل خوشگل برم هم عمه وهم برادرزاده.

با کمی تاخیر

روزتون مبارککککککککککککککککککک عزیزای دلم

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


ممنوووووووون مامان مهرفون محمد رهام جووون
ماهم بووووووووووووووس عزیزم

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
1 مهر 91 10:38
روزتون مبارک


مرسی عزیزم
arisa
1 مهر 91 15:44
سلام آریسا جوووووونم
روزت مبارک عزییییییییییییییییییییییییییییزم

عمع جون شما هم سلام
میخواستم بپرسم منظورت از نی نی من
سایت نینی یه؟


سلام عسیسم مرسیییییی روزشمام مبااارک
آریسا جون وبلاگتون خیلییییی سخت باز میشه واسمون نمیدونم چرا
نه عزیزم منظورم تو قسمت مدیریت وبلاگت عزیزم همون قسمت زرد یه قسمت نوشته مدیریت وبلاگ همونو باز کن

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
2 مهر 91 8:07
عزیزم رمز رو برات تلگراف کردم.


مرسیییییییییییییییی
مادر کوثر
2 مهر 91 11:41



عزیییییییییییزمی
مادر کوثر
2 مهر 91 11:49
عزیزدلم ما ساکن تهرانیم. نه مشهد
فقط از مشهد مهمون داشتیم. بوسسسسسسسسس


مرسی گلم جوابمو سریع دادی مرسیییییی.ماهم بوووووووووووس
مامانِ عسل
2 مهر 91 12:45
سلام عزیزم خوبی خانومی
دل مام برای شما تنگ شده
روزتون مبارررررررررررررررررررررررک (با تاخیر)
رمز گذاشتم خصوصی


سلام عسیسم مرسی گللللم ....لطف کردی
مامانی
2 مهر 91 15:46
عمه جونییییییییی بیا بروزم


چشم عزیزم
نایسل
2 مهر 91 15:52
منم هنوز نریختم گلمم امروزم با علی خواب موندیم یونی نرفتم


بهترین کارو کردین عزیزم منم میخوام یهو هفته دیگه بریزم
نایسل
2 مهر 91 15:52
مهم رسیدنه گلممم


اره واقعا
نایسل
2 مهر 91 21:27
این به شری که انتخاب واحد کرده باشی من انتخاب واححد نکردم باید قبلش شهریه بدی


آره راست میگی اخه صفحه انتخاب واحد من اشتباهی باز بود و من شانس اوردم بدون اینکه پول واریز کنم انتخاب کردم
مامان گیسوجون
3 مهر 91 23:30
خصوصی داری


مرسیییییییییییی عسیسم
نایسل
4 مهر 91 19:21
خوش به حالت خوش شانس من


مرسی عسیسسسسسم
نایسل
4 مهر 91 19:21
بوسسسسسسسسسسسسسسسس


منم بوووووووووووووووووووووووووووووس
مامانی
5 مهر 91 0:22
سلام خانومی خوبی عزیزم؟ بروزم بیا منتظرتم یاعلی
مامانِ عسل
5 مهر 91 7:48
سلام عزیزم
مرسی از دلگرمی هات
حالا همه چیز خوبه، خیلی خوب
حالم از آدمهایی که دارمشان خوب است
(عسل و بابای عسل و دوستای مجازی)



سلام قربونت برم
خداروشکر عزیزم
سانيار
5 مهر 91 11:41
روزت مبارك آريسا جون


مرسی عزیزم خوش اومدین
مامانی
7 مهر 91 0:50
سلام عزیزم بروزم بیا منتظرم


اووووووووووومدم
مامان سانلی
8 مهر 91 9:56
عمه جون با کمبود اریسا مواجه شدی پست جدید نمیذاری؟


سلام عزیزم نه قربونت برم میخوام یهو عکسای تولدشو بذارم تا شب ایشالله
مامان سارینا جون...
9 مهر 91 0:44
سلام عزیزم ببخشید که یک کمی تبریکمون دیر شد ...
ولی به هر حال این هم یک تبریک از طرف سارینا جون:
روز دختر رو به آریسا خانوم و عمه مهربونش تبریک می گیم.
مشتاقانه منتظر دیدن عکس های جدیدی از آریسا جونی هستیم....


مرسی عزیزم ممنون از لطفتووووووون
مامان هامان
10 مهر 91 11:54
خوش به حال آریسا جون با این عمه مهربونش پسر من عمه ندارهمنم با افتخار تمام شمارو لینک کردم


فداتون بشم لطف دارین شما...منم عمه هامان جون
ژاله
21 مهر 91 12:33
سلام خیلی وبلاگ قشنگی داری مبارکت باشه


سلاااااام عزیزم مرسی