آریساآریسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

❤آریسا فرشته کوچولوی عمه❤

دختر عشق باباشه ...بابا عاشق کاراااشه...

1391/5/22 19:20
نویسنده : عمه کوچیکه
9,113 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

مقدمه:

پنجشنبه این هفته من با اقاجون و مامانی و شنتیا جون رفتیم مشهد

واسه دیدنه آریسااای نااااازمون

و کلی به مامان گلبرگش زحمت دادیم و افطارو سحر رو اونجا بودیم جمعه قبل اذون هم

برگشتیم خیلییییییی کیفیدیم کنارت عمه جووون قلب

و خبر مهم اینکه اریسا شیرین خانوم راه میرفت بدونه هیچ افتادنی

عزییییییییییییز دلم ماشالله

همشم میومد بغله منو شنتیا(البته شنتیارو بیشتر دوس دارهگریه) ... مارو از

دفعه قبل که رفته بودیم پیشش یادش بود قربونش بره عمه

و بی نهایت مهرررررربون بود... صورتشو میچسبونه به صورتمون من که دلم

براش الان داره پر میزنه ایشالله اخر همین هفته میبینیمت عزیزم


یه عاااالمه عکسای خیلی خوشمل و عشقولیه اریسا جووون و باباییش در ادامه مطالب 

قرفونه دوتاتون باهم برم

 

 

اریسا شیرین خانوم با بابا بهنام و باباییش (بابای مامان جونش)

مرسی از مامان گلبرگ جون که عکسارو گرفت واسمونماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

سمانه(مامان محمدرهام)
22 مرداد 91 22:03
مسیر زندگیت هموار وگامهایت استوار عزیز خالهراه رفتنت مبارک باشه خانوم خوشگله


مرسسسییییی خاله جووون دوست دالیییم
سمانه(مامان محمدرهام)
22 مرداد 91 22:04
عکسها عالی

فیگورا عالی

قالب وب عالی

عشق عمه به آریسا عالیییییییییییییییییییییییییییی


خوش به حال اریسا با این عمه مهربونی که داره

وااااااااای مرسی سمانه جووون شماااا خیلی لطف دارین مرسیسسسسسسسسسسی خیلی خوشحالم کردین
یه خاااله مهربووونو عالیییییی

سمانه(مامان محمدرهام)
22 مرداد 91 22:05
آریسا خانوم خیلی شبیه باباشه هاااااااا


ترکیب مامان وباباشه عسیسم
نایسل جون
22 مرداد 91 23:36
مرسی عزیزززز دلممم
به شماها شده ها


مررررسی بهمون سرمیزنی نایسل جووونم
مامانی آریسا
23 مرداد 91 0:48
عمه جون کاملا باهات موافقم منهم قربون هردوشون بشم.


مرسیییییییییی مامانی مهرفوووون

مامان آویسا
23 مرداد 91 9:38
ماشا ا.. به این دختر ناز خوشگل و خانواده عزیز و عمه گلش
عمه کوچیکه مهربون! آفرین به این خلاقیت و محبتت


مرسیییییییییی مامان اویسای ناناز ...اوه مرسی شما لطف دارین عزیزم ...خیلی خوشحالمون کردین بهمون سر زدین
عمه بشرا جون
23 مرداد 91 11:48
چطور كم كنم


خوب برید داخل پینت عکستونو باز کنید بعد قسمت بالاش یجا ریسایز نوشته ازونجا قسمت پیکسل ...سایزشو بذار 300 یا 400
مامان گلبرگ
23 مرداد 91 13:36
واقعا خوش بحال آریسا با این عمه های مهربون و ناز.خیلیییییییییییی دوستووووووووون داریم.


مرسیییییییییییییی گلبرگ جوووووون ...دل به دل راه داره ماهم دوستوووووووون داریییییییییییییم خیلی
مامان سانلی
23 مرداد 91 17:02
سلام عمه جونی.قالب جدیدتون مبارک.عکسها هم خیلی قشنگ بودن.اریسا جونی هم مثل همیشه عسل.میبوسمت گلم


سلام خاله جون ...مرسیییییییی عزیزم ...شماهم سانلی خوشگلو ببوسین
مامان گیسو جون
23 مرداد 91 23:58
ای جانم عشقتتون جاودان باشه
قدمهاش استوار


ممنون مامان گیسو خوشمله

نایسل جون
24 مرداد 91 2:03
اخی خیلی دختر ناز مهربونی این نی نی تون خودتم خیلی عمه خوبی هستی ها


دلم چند وقته گرفته خب عزیزم


مررررررررررسی نایسل جونم نظر لطفتون
الهیییییی بمیرم چرا دوست جونم
مامانی
24 مرداد 91 7:41
قربون دخمل نازییییییییییییییییی

گلم ممنونم به یادمی

دوستت دارم


مرسی خاله جون ...ماهم دوست دااااریم
مامان آنیسا
24 مرداد 91 10:33
قربون دختر خوش عکس


مرسییییی خاله جووون
مامانی
24 مرداد 91 12:50
سلام عزیزدلم خوبی خانومی؟
من و طه بروزیم و منتظرتون هستیم



سلام مامانی جون طه عسلی ...حتما بدو اومدم
آریسا
25 مرداد 91 12:55
ماشاله چقدر ملوس شده حسابی خوش گذشته
نه؟
بازم نتونستم روز شمار بزارم



مرسی عزیزم ...عکسا رو تو حیاطشون گرفتن
اخه چرا میام حتما خوب واست توضیح میدم...البته تو همین سایت نینی وبلاگ بگردی رو صفحه اصلیش فک کنم خودش توضیحاتو داده
مامانی
27 مرداد 91 10:58
سلام خانومی خوبی؟ من و طه بروز شدیم و منتظر قدم شما




سلام مامانی طه جون...چشم حتما
نایسل جون
28 مرداد 91 21:05
واسه طلطله حالم گرفته است گلم


اااخی عزیزم
روشن
31 مرداد 91 10:39
عالی بود
ممنون


زیبا مامان آرنیکا
31 مرداد 91 16:21
سلام...خیلی خیلی آریسا خوشگل و نازه...ممنون که به وبلاگ آرنیکا سر زدید...


مرسی خاله جون
مامانی
1 شهریور 91 0:01
عکسش خوشگله؟ میبینی چه واضحه؟


ولی واقعا واضحه ...اخه عکس سونوگرافی اینم واسه خودش کلیه
معلومه پسمله خوشتیپو خوشگلیه عزیزم
مادر کوثر
1 شهریور 91 8:57
الهییییییییییییییییییییی
چه عکسای عشقولانه اییییییییییییییی




خوش اومدی کوثر جوون
مامان عسل و آریا
2 شهریور 91 1:44
ای جانممممممممممممممممممممممممم عزیزدلم چقدر خانم شده.دلم میخواد بغلش کنم و هی بوسش کنم.عمه جون اریسا خانم را از طرف من خیلی ببوس


مرسی خاله جووون مهربووووووون ...چشم حتما میبوسمش
عزیزای قلبم
4 شهریور 91 14:39
سلام عزیزم
چقدر نازه
خدا حفظش کنه


سلام عزیزم خوش اومدین ...کاش وبتونم میذاشتین
نمیدونم چرا وبتونو میزنم وب خودم باز میشه؟؟؟
خاله جون
4 مهر 91 15:14
اي جوووون ماشالا
دوست داريد يه آلبوم از عكساي شنگ جوجوتون داشته باشيد؟ به وبلاگ من سر بزنيد


ممنون خاله جون