آریساآریسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

❤آریسا فرشته کوچولوی عمه❤

دیگه واقعا عمه شدم :)

1391/6/1 1:50
نویسنده : عمه کوچیکه
848 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همگیقلب

باتاخییییییییر فرااووون تولد بابا بهنام و سالگرد ازدواج داداش و خانوم داداش گلم با حضور اریسا شیرینی مبااااارک یعنی 27 مرداد نیشخندچقد زود یادم اومد نه ؟خندهاخه نتم قطع

بود ...همین الان هم از دیل اپ استفاده میکنم با این سرعت ...کلافه

البته داداش جون اینها خونه مابودن چندروزی و یه جشن خیلییییی کوشمولو  گرفتیم

با کمال پررویی بازم تولدت مباااااااااااااااااارک داداش جوووووووووووووووووووووووووووونم ماچ

از آریسا چی بگم که انقددددددددددددددر شیرییین شده که اصلا قابل بیان نیس ...دائما درحال متر کردن خونه بود نیشخند و غذاهم که نمیخورد قربونش برم اشک همرو دراوردهناراحت نمیدونم این انرژی از کجا میومد متفکر

و فوق العااااااااااده مهربوووووووووون ماشااااااااالله ...نوبتی تو بغله همه میرفت عسلم خیلی ناز میکرد

خودشو برامون نازشم حسابی خریدار دارهاااا ...صبحها با عشق دیدنش بیدارمیشدم بخدا

الهییییییییییییی عمه برااااااااات بمیییییییییییره که مریض شدی وقتی خونه ما بودین...2روزی گلاب به روتون همش سبزهمشم گریه میکرد...بعد 4تا امپول نگرانخداروشکر حالش بهتر شد عزیزم

و یه اتفاااااااااق خیلیییییییییی عالییییییییی برای من که آریسا جونم به من چند بار گفت... عم ...عمماچ

انقدر تو این چندروز به من خوش گذشت و تموم حواسم به عشقم بود که یادم رفت حتی یه عکس ازت

بگیرم واسه وبلاگت عزیزم ...تولد باباییتم که خواب بودی نشد باهامون عکس بندازی ...همون موقع حالت

بد بود عزیزم این عکسو که خیلی دوس دارم به مناسبت تولد باباییت میذارم ولی ماله8 یا9 ماهگیته

ببخشید دیگه عکسام ته کشیده عزیزم

راستی امروزم یه کوشمولو باهات تلفنی حرف زدم خیلیییییییی دلم برات تنگ شده ...بابا بهنام میگف تلفن دادن دستت گفتن باکی حرف میزنی گفتی عم ...وااااااااای یعنی واقعا منظورت من بودمخیال باطل

 


دوووووووووووووووووستت دااااااااااااااارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان محمدرهام جون
1 شهریور 91 2:37
سلام عمه مهربون

الهییییییییییییییییییی عزیز دلم خیلی حس قشنگیه .مبارک باشه از زبون خودش سند عمه ایتو امضا کرد.



سلام مامان مهربون محمد رهام جونی
اره خیلییییییییییییییییی کیف کردم خدا میدونه چقد لذت بردم
مامان محمدرهام جون
1 شهریور 91 2:38
سالروز ازدواج مامان وبابای آریسا گلی هم مبارک باشه ان شالله عروسی خودش عروسک ملوسک


مرسیییییی خاله جوووون
مامان محمدرهام جون
1 شهریور 91 2:42
چه عکس هنرمندانه وزیبایی


مرسی خاله جون ...عکاسش من نبودم عمه بزرگه بود
مامانی
1 شهریور 91 7:20
الهی قربونت برم عمه مهربون

چرا مریض شده الهی بمیرم ایشالا خوبتر بشی عزیزدلم

سالگرد ازدواجشونم مبارککککککککککک هورااااااااا

الهییییییییییییییییییی عمه صدات زد؟ من که خودم عمه نمیشم هیچ وقت

ببوسش


خدا نکنه مامانی طه جووون
مرسییییی عزیزم
اره عم صدام زده اگه واقعی باشه خیلییییییی لذت بخشو شیرینه
الهی فدااات بشم که عمه نمیشی اکشال نداره عزیزم ایشالا خاله فشی


مامانی
1 شهریور 91 8:21
سلام عزیزدلم خوبی خانومی؟
طه عزیزم 6 ماهه شد منتطر حضورت هستم



سلام عزیزم مرسی ...طه جونی مبااااارک حتما میایم
مادر کوثر
1 شهریور 91 8:53
الهییییییییییییییی
عمه شدنت مباررررررررررررررک
تولد بابایی و سالگرد ازدواجشون مباررررررررررررررک

چه بامزه
"عم.."


مرسییییییییی مامان کوثر خوشمله
مادر کوثر
1 شهریور 91 8:55
عمه خانم ببخشیدا
نمیدونم چرا همش حس میکردم بالای 30 سال سنتونه

آخه ما هر عمه دوروبرمونه سنشون بالاست

تازه امروز فهمیدم متولد 66 هستین


زیاد تفاوتیهم نمیکنه فرقش 5ساله عزیزم
اره منم بخاطر همین سنمو گذاشتم که سنم مبهم نباشه

باباي آريسا
1 شهریور 91 10:25
سلام آبجي كوچيكه
ممنون از اين همه وقت و انرژي كه براي چوغوك ما اختصاص ميدي.
و مرسي بابت جشن خوشكلي كه برامون گرفتيد.


فدااااااااااااااای 3تاتوووووووووون
عمه آتنا
1 شهریور 91 11:34
سلام منم خوشحال میشم که شمارو لینک کنم:-*


مرسی عمه جون لطف میکنید

فلامک (مامان آمی تیدا)
1 شهریور 91 15:00
اینکه خاطرت عزیز بوده و به عمه بودن قبول شدی مبارک!
تولد بابا بهنام آریسا هم مبارک!
سالگرد زوج خوشبخت هم مبارک!
غذا نخوردن آریسا جونی هم به شیرین کاریهاش در! !!! اون هم مبارک!
بوس بوس آریسا جون!


مرررررررررسی فلامک جووون
امی تیدا جون روهم ببوسید

خاله شاینا
2 شهریور 91 15:40
خدارو شکر که حال آریسا جون خوب شده راستش همه مارو اون چند روز حسابی ترسوند.خونه ما اومدن ولی من نبودم که ببینمش
انشاا... بازم میان دیار ما ولی این بار بدون مریضی
منتظر عکسهای جدید هستیم
ما هم همه خبرهای خوش رو تبریک میگیم


سلام عزیزم ...مرسی که به ماسر میزنید...اره به شماهم حسابی زحمت دادیم ...خوشحالمون کردید خیلیییییی ...شاینا جونم ببوسید

مامانی آریسا
2 شهریور 91 16:53
خسته نباشی عمه جون .اگه قرار بود با زحماتی که واسه وبلاگ آریسا ی عزیزم کشیدی اسم کس دیگه ای رو اول یاد میگرفت من اگه بودم بخاطر این قدر نشناسی وبشو قطع میکردم. ولی میبینی نوه گلم چه قدر شناسه.من از همینجا از همه دوستای گل آریسا ومامانای مهربونشون خواهش میکنم واسه دخملم دعا کنند راه گلوش باز شه وروزی حد اقل دو سه قاشق غذا بخوره.و ما رو از نگرانی در بیاره.


مرسی مامانیه مهرفوووووووووون
وای من قربونش برم ا یشالله...من که کاری نمیکنمو واقعا کاری از دستم برنمیاد در برابر زحمات شما...این وبلاگ کوچولوهم فقط به عشق وجود خودشه که واسم خیلییییییییی عزیز
فداااااتون بشم



انشاالله غذا خوردنشم خوب میشه عزیز دلم ...
مامان گیسو جون
2 شهریور 91 16:59
آخی جانمممممممم می دونم چه حس خوبی داری از اینکه به اسم صدات کرده دوستم
امیدوارم همیشه شاد باشین
مبارکککککککککککک


اره عزیزم خیلی بهم چسبید ...خیلی ممنون خاله جون

مامان امیرعلی
3 شهریور 91 12:06
به به چه وبلاگه خوشکلی.چه آریسای نازی.
تولده باباییش مبارک.
شما هم با افتخار لینک شدید عزیزم.
چه عمه باحالی هسیا.خوش به حاله آریسا گلی


سلام مامان جون امیر علی خوشگله ...خوش اومدین
مرسیییییی شما لطف داری عسیسم

مامانی
3 شهریور 91 16:01
سلام عزیزدلم خوبی خانومی؟
بروزم عکسای سیسمونی پسلی رو گذاشتم منتظرتم



سلام مامانی جون اوووومدیییم
مامان آویسا
4 شهریور 91 0:03
تبریک میگم عمه نازنین. خیلی شیرینه وقتی میشناست وصدات میکنه نه؟


مرسییی عزیزم ...اره خیلیییییی شیرینه
مامانِ عسل
4 شهریور 91 7:17
سلام عزیزم
چقدر این آریسا نانازه، خدا حفظش کنه، خوشحالم از آشناییتون یازم به ما سر بزنید


سلام مامان جون عسل خوشگله ....مرسی عزیزم...منم همینطور حتما
مامانِ عسل
5 شهریور 91 7:11
عزیزم با افتخار لینک کردم


عسیسمی
مادر کوثر
6 شهریور 91 20:04
سلام عمه جون

به ما هم سر بزنید

آخه بروزیم


چشم عزیزم
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 20:18
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


چشم عزیزم
مامانی
9 شهریور 91 14:16
سلام عزیزدل
خوبی خانومی؟ من وطه بروز شدیم منتظرتیم



میام زودی ببخشییییییییییید
مامان گیسو جون
9 شهریور 91 23:02
خصوصی داری


نایسل
12 شهریور 91 16:12
تبریکک عزیزممم


مرسی قرفونت برم
نایسل
12 شهریور 91 16:12
نتم قع بود حسابی دل تنگ شدمم


منم خیلیییییی دلم تنگیده فود واستون عسیسم
مامان سانلی
15 شهریور 91 17:12
سلام عمه جون.ارسا گلمون خوبه؟ یه بار دیگه کامنت گذاشتم ولی نمیبینمش .شایدم هنوز تاییدش نکردی. اشکال نداره دوباره میگم تولد داداشیت مبارک باشه...و همینطور سالگرد ازدواجشون.خوشبخت باشن همیشه. عروسی شما ایشاا...
امیدوارم غذا خوردن جوجو هم بهتر بشه همه از نگرانی در بیان. بوسسسسسسسسسسسسسس


سلام عزیزم مرسیییییییی ...ببخشید مسافرت بودم ...ماهم بوووووووووووس
مامانی
15 شهریور 91 20:57
سلام خانومی خوبی؟ بروزم خوشحال میشم تشریف بیاری




الان میام عزیزم ...بببخشید مسافرت بودم
مامان گیسوجون
17 شهریور 91 23:59
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم

لینک مسابقه

http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
از فردا رای گیری شروع می شه


چشم عزیز دلم الان میریییییییییم
عمه سميرا
18 شهریور 91 10:27
سلام
ممنون از حضورتون
سانيار اسم ني ني و حك كرد تو وبش شما چي ؟؟؟


سلام عزیزم خوش اومدین
نایسل
18 شهریور 91 14:46
ای ول خوشگلممم همیشه به سفررر عزیز دلمممراستیی این نی نی تونوووووو
کلی بوس کن

مرسی عزیزم ...بووووووووووووووس

سپیده
18 شهریور 91 18:31
سلام. با تشکر از رای شما

www.koodakeman91.niniweblog.com


خواهش میکنم
نایسل
18 شهریور 91 19:37
قلبونتتت


مادر کوثر
19 شهریور 91 8:18
سلام عمه جون
نمیای پیشمون. ما بروزیم


سلام عسیسم چرا اووومدیییم
مامان آرشیدا کوچولو
21 شهریور 91 14:51
وای که چه عمه مهربونی خوش به حال آریسا نانازی


فدات بشم نه اونقدام عمه خوبی نیستم... نظر لطفت عزیزم
آریسا
21 شهریور 91 16:33
سلام عمه کوچیکه که اینقد با حالی

دوس جونم آپم


مرسی اومدیم عسیسم